sreda, 30. november 2011

SREČNA NAGRAJENCA O BREZPLAČNI SHRANITVI MATIČNIH CELIC

Polona Končan in Boris Črnac
Zahvaljujoč doseženemu pomembnemu mejniku v delovanju – 200.000 shranjenih vzorcev matičnih celic - je skupina Cryo-Save, 22.11.2011, v vsaki od 40 držav, kjer je prisotna, enemu otroku shranjevanje matičnih celic podarila.

Ga. Polona Končan in g. Boris Črnac sta srečna nagrajenca, ki sta shranjevanje matičnih celic na ta dan prejela brezplačno.


»V imenu obeh, mene in mojega partnerja, se vam iskreno zahvaljujem za to popolnoma nepričakovano nagrado - brezplačno shranitev matičnih celic iz popkovnične krvi in tkiva popkovnice.

Celo popoldne sem bila čisto iz sebe od veselja in kar nisem mogla verjeti, da je to doletelo prav naju. Po telefonu me je poklical neki gospod. Opravičujem se, ker si nisem zapomnila njegovega imena, saj je bilo to čisto preveč zame.. Saj veste, nosečnice, hormoni in potem solze sreče, veselja… Če povem čisto po pravici, sem šla takoj preveriti na spletno stran, če je to sploh res. In bilo je res! Morala sem kar dvakrat prebrati. Ob tej veseli novici sem šla kuhat kosilo in mislim, da se je kuhalo kar samo od sebe, saj so bile moje misli pri vas. Spekla sem dobro, veselo lazanjo.:)

Naj vam še povem, da o shranitvi matičnih celic iz popkovnice nisva nikoli oklevala. Oba sva namreč mnenja, da je to najboljša stvar, ki jo lahko narediš za otroka. Sva pa morala narediti natančen finančni plan, saj to ni tako malo denarja. Zato sva bila še petkrat bolj vesela te nagrade, saj tega niti v sanjah nisva pričakovala. Morala sem vam napisati moje občutke ob vsem tem, ker sem res vesela.

Res iskrena hvala vsem skupaj!«

Polona Končan in Boris Črnac

Ni komentarjev:

Objavite komentar