četrtek, 20. december 2012

NOVOLETNO VOŠČILO

Dragi dedek Mraz,

Danes je sošolec Matej rekel, da ne obstajaš. Nisem mu verjela. Jaz vem, da obstajaš. Vem, ker vedno prebereš moje pismo in mi prineseš točno to, kar si zaželim. Vem tudi, da živiš pod Triglavom, nekje, kjer te ljudje ne moremo najti. In vem, da imaš na glavi veliko kosmato kučmo. Dedek Mraz, verjamem, da si resničen, ker mi vedno izpolniš želje, za katere je potrebno malo čarovnije. Tudi letos ne želim igrač. Želim le, da bi bili vsi, ki jih imam rada v letu 2013 zdravi, nasmejani in da ne bi potočili niti ene solzice. Tudi za Mateja želim to. No, on lahko potoči eno majhno solzico, ko se mi bo opravičil zato, ker mi je pred celim razredom rekel, da sem otročja.

Ema

Veliko nasmehov in čarobnih trenutkov v letu 2013 vam želi ekipa Neocelice.

Ni komentarjev:

Objavite komentar