sreda, 3. september 2014

PROGRAM BREZPLAČNEGA SHRANJEVANJA MATIČNIH CELIC IZ POPKOVNIČNE KRVI

V družbi Neocelica, ekskluzivnem partnerju skupine Cryo-Save, smo ponosni, da omogočamo slovenskim družinam edinstveno možnost, da s programom brezplačnega shranjevanja omogočijo pomoč svojim družinskim članom.

Program je namenjen družinam, ki želijo matične celice iz popkovnične krvi svojega novorojenčka shraniti za pomoč družinskemu članu z življenjsko nevarno boleznijo, ki jo je mogoče zdraviti z matičnimi celicami.

Ena izmed devetih družin, ki je bila del našega programa brezplačnega shranjevanja matičnih celic iz popkovnične krvi, je tudi družina Ćejvanović Harb. Tukaj je njihova zgodba. 

»V prvi nosečnosti s partnerjem nisva veliko razmišljala o možnosti hrambe matičnih celic. Potem sva dobila čudovitega fantka. Po nekaj mesecih sva izvedela, da ima najin mali sonček levkemijo. Sledila je presaditev matičnih celic, katere smo prejeli iz javne banke. Pred nami je bila dolga pot okrevanja. Čez nekaj časa sem spet zanosila. Takrat ni bilo dvomov. Takoj sva se pozanimala, kakšne so možnostih hrambe celic. Po pogovoru z zdravnikom, nama je le ta izročil napotnico ter dejal, naj pokličeva na ZZZS. Ko sem poklicala tja, nihče ni vedel nič o tej možnosti. Potem sem klicala v UKC MB, kjer so mi povedali, naj pokličem katero od zasebnih bank. 

Tako sem poklicala Neocelico. Prijazna gospa mi je lepo razložila o možnosti brezplačne hrambe matičnih celic. Bila sem zelo presenečena, hkrati neizmerno srečna, saj bi to bilo najlepše darilo za oba sinova. Takrat sem tudi izvedela, da bi hramba celic na napotnico veljala le kot rezervacija matičnih celic za obdobje 5 let, potem bi se celice " izgubile" v javni banki. Ampak ta možnost, brezplačna možnost hrambe samo za najina otroka, je za naju pomenila res veliko. Na nek način se nama je odvalil kamen od srca, saj sva vedela, da bomo imeli shranjen "zaklad", ki bi nam lahko pomagal v primeru ponovitve bolezni ali kakšne druge bolezni, ki se lahko zdravi s temi celicami … in to za oba sinova. 

Sledil je postopek hrambe matičnih celic in tkiva. Ga. Martina nama je bila ves čas v oporo. Njen odnos je zelo topel in korekten. Všeč mi je, da nama je dala tisti občutek, da je nekomu mar, da je tu za kakršnakoli vprašanja. Neocelica, z besedami se ne da opisati, kako zelo sva vam hvaležna za to neprecenljivo darilo. Hvala iz srca.«

Več o programu brezplačnega shranjevanja matičnih celic pa na spodnji povezavi:
neocelica.si/brezplacno-shranjevanje

Ni komentarjev:

Objavite komentar