četrtek, 22. december 2011

NOVOLETNO VOŠČILO

Dragi dedek Mraz!

Za rojstni dan, ko sem bila 5, mi je oči kupil telefon. Je še premajhna, da bi imela svoj telefon, je rekla mami zelo naglas. Oči ve, da telefon rabim za igrice in da ga pokličem, ko sem pri mamici. Mami uporablja telefon kar naprej. Na cesti, ko kuha, ko se igrava, ko se pogovarjava, ko je pri prijateljici. Mene to moti, ker je potem s telefonom in ne z mano. Sem užaljena in ji potem nagajam. To je zato, ker ona s telefonom nagaja meni. Oči telefonira manj. Enkrat sva imeli dan brez telefona in risank. Nobena ni zdržala. Mislim, da ima mami najprej telefon in šele potem mene, čeprav mi reče, da me ima najrajši na svetu. Zakaj se potem večkrat pogovarja s telefonom kot z mano?

Ema

Dragi dedek Mraz. Ne vem, kje imam telefon, rada pa bi videla, da mami ne bi vedela, kje ima svojega
.

Veliko skupnih trenutkov v novem letu vam želi ekipa Neocelice.

Za ogled voščilnice kliknite TUKAJ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar